Kızlar bugün 37+1 günlüğüz, kilo almış çok şükür 3,100 gr Çatı Muayenesi yaptı doktorum, gayet müsait normal doğum için sen yaparsın dedi :) ultrasonda baktığında da bebek pelviste dedi 🙈 ay sağlıkla kavuşuruz inşallah. Bu hafta başından beri pilates topunda hareketler yapıp hurma yedim sadece bu saatten sonra tüm tuşlara basarım 😂 inşallah kolay bir normal doğum olur 🩵