Selinnur27 Kızlar 8+3 haftalık hamileyim fakat sağ kasıkta baskı hissi ve hafif ağrı var sarımsı bir akıntı geliyor nedeni ne olabilir idrar yolu enfeksiyonu olsa yanma falan olur diye düşünüyorum fikirleriniz var mi
CeylanAk Bende enfeksiyon sadece sarı akıntı olarak gelmişti yoğundu ve yanma yoktu acile gittiğimde yüksek enfeksiyon çıktı illa yanma oluyor diye birşey olmuyor enfeksiyon şimdi iki haftada bir idrar veriyorum
CeylanAk Selinnur27 20 haftalıkken olmuştu antibiyotik verdi günde iki kez çok iyi geldi şimdilik iyiyim :)
CeylanAk Selinnur27 23 haftalık oldum ilk haftalardan beri idrar yolu enfeksiyonum sarı akıntım var toz kullanıyordum senin haftalarında haftam ilerledikçe antibiyotik verdi en sondada fitil kullandım şimdilik birşey yok umarımda olmaz
Minnos_34 CeylanAk Size idrar yolu enf için hangi antibiyotiği verdi her gebeye aynı ilac mı veriliyor
CeylanAk Minnos_34 philoseptyl vermişti bana bu çok iyi geldi her gebeye aynı ilacı vereceklerini sanmıyorum enfeksiyonun durumuna göre verirler diye düşünüyorum