30 haftadan beri perinatoloji takipliyim, karın çevresinde 3 hafta gerilik var. Plasentada doppler de hiçbir sorun çıkmadı bu zamana kadar sadece AC 3 persentil altında ve kilosu düşük.
37+0 pazartesi doğuma alalım dedi. Açıklık kontrolü vs zaten yapmıyorlar eğitim araştırma olduğu için. Suni sancıyla normal deneyeceğiz dedi. Kilosu 2’yi geçti ama net bişey söylemedi.
Ciğer geliştirici vs de yaptırmadı.
Napacağımı bilmiyorum aynı durumu yaşayan var mı ?