Kızlar ben ilçede oturuyorum. Burada kontrollere gidiyordum. Annemgilde başka bir ilçede oturuyor. Önceki dogumumu büyükşehirde yaptım. İlk doğumdu özelde sezeryan oldum iyi geçti. Şu an bir buçuk yaşında kızım var ve 35. Haftadayim. Şehirde doğum yaparsam kızım eşim nerde kalacak sorunu var. Bir de sezeryandan sonra annemlere gideceğim 3 saatlik yol çok yorucu oluyor. Bu yüzden annemlerin oturduğu ilçede doğum yapmayı düşündüm. Hem kızıma bakacak çok kişi var hem yol derdim olmayacak vs. Ama bir tane doktor var yeni atanmis operatör doktor. Sezeryan yaparım dedi ama burda yenidoğan yoğun bakım ünitesi yok dedi. Bunu riske edip imza atmanız lazım dedi. Yani Allah korusun yoğun bakımlık bir durum oladabilir olmayadabilir bilemiyoruz. Siz olsanız ne yapardınız yani sonlara yaklaştım hala nerde doğum yapacağım belli değil