rumisam Doğum vizelere denk gelecek gibi görünüyor son bı kaç ders kaldı verip mezun olmak istiyorum ama sanki bu dönem de kalacak gibi bu moralimi bozuyor sizler nasıl idare diyorsunuz
_Mother_ rumisam benimde doğum güz dönemine denk geliyor 1. Dönem kayıt yenilemeyi düşünmüyorum o yüzden 😢 dönem uzayacak mecbur karnım burnumda nasıl sınava gidecem ki
rumisam _Mother_ bu dönemde bı dersim var sadece hani belki bir ihtimal girerim geçerim diyorum artık mezun olayım çok sıkıldım okuldan artık karnim burnumda falan bı şekilde gitmem lazım devam zorunluluğu falan da var hoff yaa😩
_Mother_ rumisam sizin örgün galiba benim açık öğretim o yüzden biraz daha kafam rahat tek dersiniz kalmış ise gidip verin kafanız rahat eder en azından
rumisam _Mother_ evet örgün🥲 tek derste gitm din mi sınava girsende kalıyorsun çok kötü oluyor o geçen bahar dönemi çoğundan öyle kaldim
_Mother_ rumisam örgünde devamsızlıktan da bırakıyorlar aynen geçersin inşallah sınavı yaa kurtulursun yaz oku yapmadılar mı
rumisam _Mother_ yaz okulunda kaldığım ders açılmadı maalesef ki evet bırakıyorlar ama biraz hocaya kalmış birakmayan da var sınavlar iyiyise arada da gelmişse geçiren de var