Ben de 20 haftada başvuru yaptım zaten 20 haftadan önce başvuru yapılamıyordu . Ben de başvuru yaptım şu an başvuru sorgulama kısmına girdiğimde değerlendirme aşamasında olup sms ile bilgi verilecektir diyor durum kısmında da doğum bekleniyor yazıyor Bu yüzden size sordum sizde ne yazıyordu başvuru sorgulamada ve kaçıncı haftada teslim edildi 22 haftaya gireceğim acaba doğumdan önce teslim edilir mi