Hanımlar merhaba ben size bişey sormak istiyorum 10 haftalık hamileyim bundan önce düşük yaşadım zorunlu kürtaj oldum bebeğim gelişmediği için bu gebeliğimde de 4 haftalıkken düşük riski yaşadım çok şükür geçti herşey yolundaydı bi hafta önce tekrar hafif kanamayla gittim plesanta aşağıda zamanla çıkar ona bağlı kanama dedi doktorum progestan tekrar başladım gebeliğim zor geçiyor ve eşim memur olduğu için ailemden uzaktım sağolsun annem geldi ama onunda artık dönmesi gerekiyor bizde bu risk olmadan önce uçak bileti almıştık bende annemle gidecektim dün kontrole gittim kanama alanı çok küçük dedi doktorum ciddiye alıncak bişey değil gidebilirsin dedi ama korkularım var kalmak istiyorum ama gebeliğim zor geçiyor ve eşim benle ilgilenemiyor sürekli çalışıyor bu şekilde yolculuk yapanlar var mı teşekkür ederim şimdiden