sena_arslan1 nisan olabilir ozelle takipliyseniz bir doktorunuzla görüşün herhangi bir ağrınız var mı kiminin nişanı gelir ama hemen doğurmaz bende cumartesi sabahı Nişan geldi dediğin gibi kahverengi ve kanlı gibi bir lekeydi az geliyor ztn sonra sancım arttı pazar gece 2 buçukta doğurdum hayırla gelsin bebeğiniz haftaniz biraz küçük inssallah hemen gelmez bebiş