Kızlar ben devlet hastanesinde bir doktora gittim doktor daha 4 haftalık olmasına rağmen dış gebelik diye konuşmuştu o sıra beta 1700 dü ve sadece karından ultrason yapmıştı. Ben o gün hemen başka doktora gittim özelde doktorum vajinal muayene yaptı dış gebelik görünmüyor nokta kadar bir şey var dedi. 2 gün sonra tekrar beta bakalım dedi bugün baktırdım 5400 e çıkmış. 4+3 deyiz karından ultrasonla hemen keseyi gördü gayet sağlıklıymış. Diyeceğim şu ki asla bir doktorla kalmayın 2 gün neler çektiğimi bir ben bilirim. Kafamın içinde kendimi ameliyat bile ettirdim 2 gün bana zehir oldu eğer bir doktor kesin dış gebelik diyorsa bile mutlaka başkasına gidin