Mrlmira bugün iki kez nst ye girdim,hareketi de iyiydi...akıntım fazla sulu olursa veya suyum gelirse hemen doktora gideceğim ama herhangi bir sıkıntı hissetmezsem hareketinde, en geç Pazartesi günü tekrar kontrol edilecek 😊 bana da kendi sancılarımla başlamazsa bebek kanala girmiş suni sancı ile normal Doğum süreci başlayacak hayırlısıyla ,seninde öyle mi oldu?