Gul_4697 Kızlar merhaba 36+2 hamileyim dün kontrolumu oldum bi sıkıntı yok nstde fln ama haraketlerini artik hissedemiyorum cok nadir bu haftalarda daha cok hissetmem gerekirken nadir hissediyorum normal mi yaşayan var mı