Merhaba kızlar 15 hafta gebelikte bu şekilde sağ kasıkta batma yaşayan var mı? Dünde aynı şekilde oldum hatta daha kötü hemen acile gittik parol serum verildi ardından ambulans ile büyük araştırma hastahanesine sevk edildim. Orada ki doktorlar da muayene edince bebekte herhangi bir sıkıntı yok vücudun susuz kalmış olabilir diyip eve gönderdiler ekstra hiç bir şey yapmadılar. Ama bugün tekrar batma şeklinde ağrım var öne doğru eğilemiyorum bile aynı durumu yaşayan var mı?