User_e34 canım ümitsizliğe düşme. İlk kızımda 1 hafta gecikmem vardı predoctor test kullandım 2 kez reglm gecikmeden ve geciktikten sonra ikisi de negatif çıktı. Kan testinde hamile olduğumu öğrendim. 2. Gebeliğimde yine reglim gecikti hamile olduğumu düşünmüyordum korunuyordum yine gecikmeye rağmen kaset test yaptım negatif çıktı bir hafta daha regl olmayınca kan testi verdim şu an ikinci gebeliğim. Testlere güvenmemek lazım ben artık test yapmam kan testi en garantili🙏🏻🌸🌸 Rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin inşallah 🙏🏻🌸🌸🌸