Elossgum o kadar yumurtaniz varsa göbek atın size o kadar diyorum.bir tane yumurtami zorla görmüştü doktorum.Amh 0,6 idi.2 yılda 6 tüp Bebek tedavisinin sonunda kızımiz olacak çok şükür.o kadar yumurtaniz varmış maşallah çok şanslısınız.hem yumurtam yoktu olan da kalitesizdi.bir sürü iğne ilaç rahimde tutunmama problemim vardı.gercekten hic üzülmeyin umudunuzu yitirmeyin.kesinlikle yumurta geliştirici vitaminlere ve kuruyemiş sağlıklı beslenin kimyasallardan uzak durun