Ablam tüp bebekle sezaryen oldu fakat çatısı dar olduğu için. Bunun tüp bebekle ilgili olduğunu sanmıyorum. Tüp bebek tutunduktan sonra normal gebelikten farkı yok. Çoğunluk böyleyse şuna bağlıyorum ben tüp bebekli hamileler, hamilelikleri boyunca mümkün olduğunca hareket etmemeye çalışıyorlar. Eğilip kalkmıyorlar ve yürüyüşü bile çok az yapıyorlar bu durumda elbette normal doğumun gerçekleşmesini zorlaştırıyorlar.
Ben de tüp bebek 12+3 hamileyim hayatımı hiç kısıtlamadım. Normal hayatıma yoğun bir tempoyla devam ediyorum. Yaşadığım ülkede de çok çok mecburi bir durum olmadıkça sonuna kadar normal doğumu destekliyorlar. Ben de öyle istiyorum zaten. Bakalım istediğim gibi olacak mı ☺️ Kendi deneyimimi yaşamama yaklaşık 6 ay daha var 🥰