Aycha Merhaba, Şişli'de Türkiye Hastanesi kadın doğum doktorlarından Füreya Hanım'a ve Ayşe Meryem Hanım'a muayene olan, hakkında bilgi verebilecek arkadaşlar var mıdır?
SerminMutlu Özgür hanima gidiyorum ben cok memnunum diger doktorlari hic bilmiyorum ama surekli yogunlar ve hastalari genel itibariyle memnun yine de kesin birsey soyleyemeyecegim tabiki
Aycha SerminMutlu Çok teşekkür ederim, hastanede merak ettiğim bir konuda vajinal muayene esnasında tek kullanımlık örtü ve terlik veriliyor mu?
SerminMutlu Terlik ben hic kullanmadim evet altinizda tek kullanimlik örtü oluyor üzerinizide kapatmak icin kumas veriliyor. Terlige gerek duymadim ben acikcasi ama isterseniz verilebilir diye dusunuyorum.
Aycha SerminMutlu Üstünüzü örtmeniz için verilen kumaş tek kullanımlık mı yoksa her hastaya aynı kumaş mı veriliyor?
SerminMutlu Ayni degil farkli hijyen durumundan ötürü o tarz durumlara dikkat ediliyor genel olarak ben hicbir problem.yasamadim temizlik vs konusunda