Eymen61 benim 1 hafta 10 gune kalmaz bır kere bas agrısı oluyor arada mide bulantısı 6 haftalarda da başladı yoğundu ilk zamanlar doktorum keseye yerleştiği ıcın olduğunu soylemıstı 13 haftalik suan Bayadır ıyiyim kendimi ıyı hısedıyorum yemek yiyebiliyorum mıde bulantisı yok en azından kuyruk sokumu agrısı bende de baya hafifledi cinsiyeti belli degil sadece belirtilere nazaran sormak istedim 😊😊