Dün kontrole gittim daha dönmemis dedi doğum anında bile dönebilir dedi o zamana kdr donmeyedebilir dedi 39 haftada da dönmezse ameliyata alırız dedi bu 2. Gebeligim oğlum baya öncelerden doğum pozisyonuna gelmişti 38+5 de doğmuştu oğlum bakalım kızım da nasıl olacak dün eve geldiğimde hiç durmadım iş felan yaptım karnımın altında ağrı oldu birde birkaç saat adet sancısı girdi belime sizde durumlar ne