Zeynep3 dika Teşekkür ederiz sizin yorumlar hep tutuyor Galiba sizi hep görüyorum ben . Rica etsem benim kendi ultrason fotoğrafıma da bakar mısınız ?
dika Zeynep3 rica ederim bende teşekkür ederim ☺️ arada yanlışlarım da oluyor Erkek hissettim hayırlısı olsun inşAllah 🤲🏻🍀
Esahan DENIZ_55 plasentan karından solda gibi görülüyor o yüzden erkek diyorum ben. Ama bebek solda. Eğer o gördüğüm şey plasenta değilse karından sağda kız.
DENIZ_55 Esahan ne dediğini anlamadım kizmi diyon erkekmi net şu de cevabini söyleyeyim 🥰 bebek yeri belli zaten işaretli
Esahan DENIZ_55 Bebeği işaretlemişsiniz ama ramzi de plesenta yeri önemli. Bebek sağda iken sol üstte de bir şey görülüyor dikkat ettiyseniz o plasentaysa yorummumuz değişir. Kaç haftalık acaba.
myangelson Hafsa15 mutluresim.com sitesinden yükleyip linki buraya yapıştırarak atabilirsiniz. Ramzide genelde 6-8 hafta arası bakılıyor o haftalardaysa bakılabilir
DENIZ_55 Esahan 8 haftalik olması lazım tam hatırlamıyorum canım geçen sene hamile olduğumu zaman di haftayı hatırlamıyorum