Premsescik haklisinesracim yeni hamileyim hayırlısıyla bebeğimin doğmasını istiyorum sağlıklı şekilde aksilik olmadan 🙏
aysecakir haklisinesracim hayırlsıı diyprım her şeyden önce ama yine de sezeryan olursam diye korkuyorum 😥
sevdasevda haklisinesracim ilk gebelik ilk heyecan ve birde ilk korkuu 😑 Doğumdan acayip korkuyorum 😞
haklisinesracim bende dogumdan korkuykrum. bide komsumun anlattigi bazi şeyler korkuttu ya bebege isinamamak filan. bundan korkuyorum.
aysecakir haklisinesracim komşunuzun bunu size anlatması da ayrı bir saçma 🤦🏻♀️ Sonuçta siz hamilesiniz, kolaylaştırmak yerine daha da zorlaştırmış. Takmayın bile bence, her şey olacağına varır. Yeter ki hayırlı sağlıklı Doğum yapalım.
merdumgiriz9 Şuan 5 aylık gebeyim, Mayıs sonunda doğumum var. Bi an sanki Şubat sonu gibi hissettim niye öyle oldu bilmiyorum bi kötü çarpıntı oldu ki anlatamam. Doğum korkusu. Bilmiyorum niye gerçekten normalde hiç düşünmezdim cok sakindim bu konuda, hani bi an önce kucağıma alayım diyordum Şubat sonu gibi hissedince sanki gerçekten cok az bi zaman kalmış gibi panikledim😁 bu korkunun dört ay önce gelmesi beni bi miktar üzdü😁 bebeklerimiz saglıkla doğsun saglıkla gelsin❤️ Hepimize kolay doğumlar insallah!
Bettby merdumgiriz9 22+1im bende yakın zamanlarda doğurucaz seninle inş cnm 😍 bende zaman gecmiyor şu 4ay nasıl biter diye düşünüyorum bian önce gelsin diyorum 😊😊🧿🧿
Sedahoca merdumgiriz9 son aydayım her an doğabilirim korku her anda var ama ne oluyorsun biliyor musun çıksın da nasıl çıkarsa çıksın 🤦🏼♀️😂
Hasreterel haklisinesracim sezeryan olmaktan korkuyorum ıkıncı hamılelıyım doktor normal dogum dıyo ama bakalım 29haftalıgım
Yaseminhan haklisinesracim doğum sancısı falan değil de bebeğine karşı es kaza bi hata yapıp ona bakamazsam diye korkuyorum.yani minicik nasıl tutucam diye endiseleniyorum bazen..