Pamiramsi Üstteki dün, alttaki bugünün testi kızlar ikisi de ilk 5 dk içinde çekildi, dün olan bugün yani kurumuş halde çok net bir çizgi görünüyor. Ama dün ilk 5 dk içinde çektiğim haliyle paylaşıyorum. Sizce koyulaşma var mı ?? ![](
Burcu-2634 Pamiramsi ilk 5 dk içinde çıkan sonuçlar doğru alttaki de 5 dk içinde çıktı diyosun evet koyulaşıyor gebelik var bence yeni olduğu için silik bende öyle öğrenmiştim adete 1 hafta kala 🙂 hayırlı olsun 🙂
Pamiramsi Burcu-2634 ya inşallah bardır bu sefer lütfen olsun çünkü, iki marka var evde ikisinde de böyle çıkıyor. Doktorum kan isteyene kadar evde böyle koyuluk takibi yapıcam artık 😂
Burcu-2634 Pamiramsi 1 hafta hergün 2 tane test yaptığımı bilirim adete 1 hafta vardı kan verdim 4.95 çıkmıştı doktor ne var ne yok adet geçince gel demişti o 1 hafta kafayı yedim ama şimdi 33 hastalık oldum merak etme inşallah var 🙂
esraaa009 Gebelik var gibi canım bende 5 gün önce regldan bu şekilde silik öğrendim hatta flaşla zor görünüyordu
Larraa İlkinde hiç göremedim ama ikinci de aşırı silik görünüyor. Demek ki bir koyulaşma olmuş 2 gün daha bekleyip tekrarlayın isterseniz çok daha net bir koyulaşma görürsünüz 🌸
Pamiramsi Burcu-2634 maşallah 😢 benim karnım çok ağrıyor sizde de böyle ağrı olmuş muydu hatırlıyor musunuz ?
EsraKG Pamiramsi Adet olacak gibi ağrın olduğunda imkanın varsa biraz uzanıp yat 15-20 dk içinde geçer. Çok hareket etmemeye çalış o ara. Maalesef çoğu kişide bu ağrılar oluyor bu süreçte.
Larraa Pamiramsi Benim de karnım çok ağrıyordu 12 haftalık oldum hala ağrır ara ara. Zaten gebelik belirtileri adet belirtilerine çok benzer. Bu sizi yanıltmasın 🌸
Betamom Pamiramsi benimde cok agrım var. Hatta sağ tarafta bıcak gibi sancı. Ara ara belim kopcak gibi oluyor
Burcu-2634 Pamiramsi bende ağrıdan ziyade daha çok mide bulantısı ve kusma oldu ilk zamanlar hatta kusmalarımdan öğrendim sayılır hamile olduğumu çünkü çok kusan biri deeğilimdir ilk hamileliğim de bile kusmadım
Pamiramsi Larraa ama çok ağır bir ağrı 😣 ona eşlik eden beyaz akıntım da çok bilemiyorum ya adet olcak gibi geliyor bana