Ilk kizima olan hamileligim bedensel olarak cok zor gecmisti yemek zor yapiyordum ikinci kizima hamileligim bedensel olarak asiri kolay gecti temizligimi falan hep kendim yaptim belim bile dogru düzgün agrimadi doguma gitmeden bir gun önce dip köse temizlik yaptım ama riskli gebelikti bebegimde bir kac sorun vardı psikolojik olarak zorlandim gebelik sekerim vardi insulinler ölcümler falan.Ilk sezaryenim de kolaydı sadece cok fazla omuz ve boyun agrim oldu ikinci de kolaydi ilkinde oldugu gibi omuz boyun agrim olmadigi icin daha kolaydi diyebilirim iki ameliyatimi da ayni doktor yapti doktorun elinden mi bünyemden mi bilmiyorum ikincide sorumluluklar da arttigindan hic yatmadim eve gelince