Muberra08 Kızlar 2. Sezeryanım olacak tayinimiz tunceliye çıktı az kaldı doğumuma hangi doktoru önerirsiniz bir de Tunceli devlet hastanesinde doğum yapıp memnun kaldınız mı odaları falan nasıl eş kalablilir mi
Emsal_swvinc1 Muberra08 merhaba doğumunuz oldu mu acaba Tunceli’de mi yaptınız, bizde yeni tayin olduk bilgim yok bu hastane ile ilgili