Ays-0 Seliin1 ben 1 paket 1 numara aldım başkada almadım, pişik olursa kullanmam diye 2 numara falan almadim
ttazeannee Seliin1 bu bebeğin gelişimine göre değişkenlik gösterir ben bir numara 3paket kullandım 2 numara ne kadar kullandım hatırlamıyorum ama senin bebeğin hızlı büyür hemen ikiye geçersim başkasının bebeği geç büyür uzun süre aynı bezi kullanır stok yapmak için soruyorsanız stok önermem çünkü bebeğe hangi bez iyi gelecek belli olmuyor. Ben ilk başta sleepy kullanıyordum memnundum. Beden büyüdükçe dışarı çiş kokusu vermeye ve taşmaya başladı o yüzden molfix egeçtim
Betul-97 Seliin1 Çok almayın bence bittikçe alın küçük paket 25li sleppy aldım bitince 50′li aldım çişini kaçırmaya başladı molfix aldım ve 2 numara aldım 27 günlüğüz 2 numara kullanıyoruz kiloya göre o yüzden bence bittikçe almanız daha iyi olur
Burcu-2634 Seliin1 İBB den 3 paket 1 nuamra geldi, bende 3 paket 2 numara aldım şimdilik, evde de 2-3 paket 3 numara vardı bi süre baya yeter diye düşünüyorum
Seliin1 ttazeannee canım ben kızımda molfixle başladım molfixle bitirdim şükür şimdi her gittiğimizde eşim ısrarla bez alıyor 8 paket bezimiz oldu diyebilirim hepsinden birer tane sadece 5 ve 6 numara 2 paket almış olduk tekrar alırsa eğer 1 mi 2 numara mı almalıyız diye soruyorum açıkcası
52kmavis Seliin1 eşiniz çok iyi yapmış zula yapmak mantıklı aynen 1 2 numara alınız birer paket daha gerek yok gelişimine göre diğerlerini kullanırsınız Molfix çok iyi kalıbı felan rahat kullanışlı beybi turco kullandım ilk aylar kalıbı küçüktü Molfix çok kullanışlı bazen marketlere indirimli geliyor
ttazeannee Seliin1 bir numara elinizde hiç yoksa bir numara alın bir paket eğer bebeğinize uyum sağlarsa almaya devam edersiniz aynı markadan
asennaa Ben 1 numara 4 paket (70li) kullanmıştım, 2 numara 5 paket kullanmıştım (60lı). Tabi bebekten bebeğe de değişkenlik gösterir, büyüme hızı, boyu kilosu vs. Prima kullanmıştım ben, diğerlerinin boyutu primaya göre küçük oluyordu.
BabyAta Seliin1 1 numara yenidoğan bezden 200 adet kullandım 2 numaradan da bir 200 250 oldu herhalde. En uzun 3u kullandim hala 3teyik 4ay 20 günlük suan. Bez baby turco
Enfal_06 Seliin1 1 numaradan 4 paket aldım farklı markalar goon sleepy bio natural molfix baby turco goonla başladık bebeğim 3 günlük henüz bi sorun yaşamadık bezi çok kaliteli beğendim
Enfal_06 dilarahmetkeskin goon olan aşırı büyük gerçekten keşke hiç almasaydim sürekli çişi dışarı veriyor bebeğin sırtına kadar gidiyor hiç beğenmedim bantlı yerleri çok yapışık açana kadar bezi yirticam artık goonu eledim sleppy olan paketi açtım oda güzel fena değil baby turco da almıştım en çok beğendiğim o oldu kalıpi kalitesi çok güzel goonu ben beğenmedim sadece molfix kaldı açıp kullanmadığım bebeğim 11 günlük sleppy bio natural kullandım goon kullandım baby turco kullandım en iyisi baby turco benim için