Ays-0 Kızlar Sağlık ocağındaki ebe kalp atışını dinledikten sonra eliyle alt karnımı bastırdı baş geliş olmuş dedi, tuhafıma gitti korktum bişey olacak diye sizin ebelerde bastiriyor mu karnınızı, ilk defa yaptı bana 36+0 hamileyim, bişey olmaz inşallah 🥺
Havva_6165 Ays-0 ben hiç yaşamadım ama normal kontrolelere gidince doktor ultrason bakarken bastırıyor birşey olmaz ya için rahat olsun
LinamAsyam Ays-0 bişey olmaz korkma canım elleriyle yön veren bile var ama sen bidaha yaptırma bunu sen sormadan kımse sana bısey yapıp bilgi veremez. Bastırılmasından bısey olmaz benımde kanamam var diye bastırmıslardı ama sana sorulmadan yapılması cok sinir
Ays-0 Sağlık ocağı değiştirdim önceki ebem sadece kalp atışını dinliyordu sonrası bastırma olayı falan hiç yapmadı bu yapınca çok şaşırdım korktum da, karnım sertti ondan mı yaptı yoksa pozisyonu için mi yaptı bilmiyorum
Ays-0 LinamAsyam bu son kontroldu zaten 36 hafta oldum, bilseydim gitmezdim cumartesi randevum var doktoruma sorcam ona da yaptığı normal mi diye
Ozlemmmmm Ays-0 ilk gebeligimde bans da yapmıştı başı hangi yönde bakmak için çok sinirim bozulmuştu sanki o dogurtacak
Ays-0 Ozlemmmmm ay evet bende aynı şeyi dedim çok biliyosa doktor olsaydı, kendi doktorum bile öyle eliyle bastırıp bakmadı aklım çıktı öyle yapınca, bı sıkıntı oldumu peki bebekte
Enfal_06 Ays-0 aile hekimliğinde ki hemşireleri hiç anlamıyorum bizim hemşire var mı yok mu belli değil sözde numarasını vermiş arayınca açmıyordu oraya gidiyorum yerinde değil orayla bağlantımı kestim aile hekimliğine felan gitmiyorum onların da umrunda olduklarını sanmıyorum zaten 37+3 te 2 gün önce doğum yaptım bebeğin ilk aşılarını ve topuk kanını özel hastanede verdik geri kalan aşilar kontrolleri de orda yapılacak bebeğin başının aşağıda olması ve bastırması kesinlikle yanlış ben sezeryan doğum yaptım doğumda bebeğin başının aşağıda olduğu fark edildi doktorlar karnıma bastırmaya başladı normal doğum yapıyor olsaydım karnıma bastırmaya gerek kalmaz di bebek 36 haftalık bi bebeğe kafası aşağı tarafta diye niye bastırıyor pozisyonu almış belki normal doğum olucak bastrimasinin sebebini anlamadım
Ays-0 Enfal_06 ne güzel kavusmussun bebeğine sağlıkla büyüsün inşallah, kuveze girdimi ? Ebeye gelince bende sinir oldum ve ilk kez böyle bişey yaşadım, anlık yaptı biseyde diyemedim, saçma sapan iş yapıyorlar daha kendi doktorum öyle yapmadı amaan sağlıkla doğurayim da başka bişey istemiyorum
Enfal_06 Ays-0 sağol canım sende sağ salim kucağına alırsın inşallah hayır küveze girmedi aile hekimliğindeki ebeler hepsi mi böyle bilmiyorum ben hiç beğenmedim ve gitmiyorum aile hekimliğine ilginç saçma sapan şeyler söylüyor yapıyorlar inşallah bişey olmaz sağ salim doğar