MUCIZEMM__ kızlar 6+5 te kalp atışını duyduk çok şükür şimdi 8 hafta oldum doktorum ayda bir kere gelsen yeterli dedi ama ben ilk gebeliğim düşük olduğu için korkuyorum Sizce de ayda bir kere gitmek yeterli mi siz ne zamanda kontrole gidiyorsunuz
ozgmom MUCIZEMM__ 7+2 de ilk kez gittim bir hafta sonra tekrar çağırdı. Şimdi kontrollerim 3 hafta aralıklarla oluyor.
Gokturkmom_ MUCIZEMM__ sadece keseyi ve kalp atışını duyana kadar 2 hafta arayla gittim ,şuan 24 haftalığım ayda 1 gidiyorum
Hasret18ayaz MUCIZEMM__ 2 haftada bir devlet 2 haftada bir özel olarak ilerliyorum meraktan ayda 2 kez gidiyordum
babyiscoming_ MUCIZEMM__ ilk haftalar sık gittim bende keseydi kalp atışıydı falan insan gidip görmek istiyor. Şimdi ayda bir kontroller
Citirmom ozgmom bir şey soracağım. İki kontrol arasındaki gün kadar büyüme oluyor mu? Ben geçen hafta gittiğimde 5+5 idi bebeğim. 7 gün sonra gittiğimde 6+3dü. Tam bir haftalık büyümüş olması gerekmez miydi? Sizlerin de böyle mi acaba?
Aslaninannesi_ Evet canım genelde kalp atışını duyduktan sonra ayda 1 çağırıyorlar fakat 10 gün kontrol süren oluyor kafana takılan bir şey olduğunda 10 gün içinde gidebilirsin
Hamileannem Bebek büyüdükce 1 ay sonraya atarlar kontrolleri ama küçükken daha sık bakarlar bilemedm sizinki neden 1 ay sonra demis
MUCIZEMM__ Hamileannem bilmiyorum ki bir ay yeterli dedi bir de zor elde edilmiş bir gebelik olunca korkuyorum
MUCIZEMM__ Peki kızlar sürekli ultrasonun veya kalp atışını duymanın zararı var mı 15 gün devlete gidip 15 gün sonra özele gitsem yani ayda iki kere sizce mantıklı mı
babyiscoming_ MUCIZEMM__ ultrasonun bir zararı yok bebeğe ama kalp atışını çok dinletme taraftarı değil doktorlar çünkü frekans gönderiliyor bebeğe
Hamileannem MUCIZEMM__ canim bende sen gibi bı kaybim var ben çok sık gittim ama ben 10 haftaya girerken ogrendm gidin bence ben öğrendikten sonra sürekli gittim
Baby_B MUCIZEMM__ Ayda 1 gidiliyor İkili tarama testiniz var 11-14.haftada yaptirirsaniz ozaman gitmis olursunuz
ozgmom Citirmom Citirmom İlk haftalarda oluyormuş sanırım öyle çünkü benimde 7+2 de gittim sonrasında 8+2 de tekrar kontrolüm vardı bebek 7+6 çıkmıştı doktor normal demişti. Şuan tam günü çıkıyor ultrasonda.