Ayse_3065 şöyle söylüyorum üstünden 10 sene de geçse içinde yine aynı bir korku aynı bir endişe olur muhakkak psikolojikmen ama rabbim onu aldıysa vardır bir hayır diyorum verirken nasıl seviniyorsak alırken asla isyan etmemek lazım isyan da etmedim yiyecek ekmeği içecek suyu yokmuş Rabbim ol deyince oluyor yani etrafımda o kadar insan var burada o kadar insan gördüm kürtajdan sonra çok güzel gebelik geçiren bunlar bana moral motivasyon oluyor ve gerçekten ne kadar ağır iş yaparsan yap ne kadar kendini hırpalar sanır falan Allah sana o yavruyu nasip edeceksin gerçekten o çocuğu dünyaya getiriyorsun sakın korkma hepimiz imtihan dünyasındayız evladımızla sınandık belki ama bugüne de elhamdülillah