Migrenligebe Ameliyat oldum, ameliyat sonrasi balgam birikti. Oksururken ameliyat yerim asiri derecede agri yapiyo. Sabah aksam oksuruyorum. Dogal bir sekilde bebege zarar vermeden bu balgam hizlica nasil sokulur acaba? Cok zor durumdayim gercekten. 🤭
Cihan Migrenligebe hakiki üzüm pekmezin varsa biraz pekmez biraz zeytin yagı ve biraz süt karıstırıp ısıtıp iç faydasını görceksin günde iki üç defa bi kac kaşık içebilirsn
zgepolat Zencefil canım. En iyi balgam sökücü. Hamilelere de zararı yok ayrıca. Sadece herşeyin fazlası zarar tabi. Toz zencefili bala karıştırıp yiyebilirirsin yada kök zencefili cezvede 5 dakika kaynat 5 dakikada üzerini kapatıp demle. Biraz soğusun biraz da limon damlat iç.
Migrenligebe zgepolat 3 gundur dediginiz karisimi iciyorum. Aslinda sokuyorum da bakgam. Ama bi anda hepsi ciksin gitsin istiyorum. Oksurmek canimdan can goruruyor kivraniyorum resmen 😖