Bebek büyüyünce hareketleri sertleşir mi yeri daralır hareketleri durulur mu delircem. Dün kaç kere nst ye soktu. Bi skntı var ama ne ? bilgi vermiyor düzgün. Normalde süt vs içince yarım saate fıngırdayan çocuk duruyor eskisi gibi kıpırdamıyor. Eski performansı beklememeli miyim? Bu haftalarda nasıl oluyor bilen söylesin !!!! İlk gebeliğim. Yani geriniyor gibi yapıyor ama tekme çok seyrek bu normal mi