Ftmaa28 Kızlar kullandıgınız kapatıcı veya BB kremler nelerdir söyle göz altı çizgilerine dolmayan kapatıcılıgı yüksek
surprizbebe Ftmaa28 bb kremlerin kapatıcılığı yüksek olmaz. Kışın flormar kullanıyorum spf 30 olduğu için yazın değiştiriyorum. Skin sensuel kullanıyordum ama yapısı kalın sevemedim. Note bb spf 50 kullanıyorum memnunum ince yapılı
eminece93 Ftmaa28 yves rocher kullaniyorum cok memnunum, alerjik bir yapim var daha onceki aldiklarimda sorun yasamistim