Srp53 ilk 3 ay bebek için ekstra beslenmenize dikkat etmenize gerek yok. 3 ay sonrasında vücut olası durumlara karşı yağ depoluyor. İstediğin kadar az ye. O kiloyu alıyorsun. Sadece daha fazla gereksiz kilo almanın önüne geçmek için daha sağlıklı beslenmelisin. Paketli gıdalardan uzak durmalısın. Bebeği besleyecek şeyleri mutlaka tüketip fazlasını Tüketmemeye özen göster. Normal kilo ile hamile kaldıysan en fazla 12 kiloyla gebeliği sonlandırırsın. Doğumdan sonra gebelikden kaynaklanan kilolar zaten gidiyor. Ben de çok şaşırmıştım normal yiyorum ama kilo alıyorum diye. Sürekli kaçamak yapmıyorum böyle dikkat ediyorum. 27 hafta oldu +4 kilom var normal kiloyla hamile kaldım.