ceren-123 Son 3 gündür kızlar karnımda genelde düz uzandığımda basınç gibi sanki içeriden biri karnıma bastırıyor gibi oluyor bebek mi bu değil mi sizce 😅 Kız bebeğim 👼🏻
Yeniyeniden ceren-123 valla sanki bende çok hafif bazen hisediyorum gibi başladı elimi.koyunca böyle bir kıpırdama gibi ama tamda cozemiyorum😀
Huzurluve Elimi karnıma bastiyorum bı kac kez o zaman oraya gekiyor ve tekmeliyor😍 çok güzel bı duygu ya Rabbim isteyen herkese nasip etsinn