Hasret18ayaz Kızlar hem çok korkuyorum hemde bir o kadar heyecanlıyım randevum 13.40 da karnımın içinde aşık olmusumcasina kelebekler uçuşuyor umarım herşey yolundadır güzel haberler alırım duanızı eksik etmeyin
Merve_bozkurtt Hasret18ayaz bende de randevuya gidince aynı şeyler oluyor hele birde saati gelmeyince bekle bekle gelmiyor saat bi türlü sırf bu yüzden Sabah saatlerinde gidiyorum artık hastaneye beklemeden girip görim de bitsin herşey diye ayrıca bide çocuk anlamış gibi beklerken çok tekme atıyor hareketleniyor oda heyecanlanıyor sanırım 😂
daimagulumse- Hasret18ayaz Benimde bugün muayenem var 1 ay sonrasında. Sonlara geldik ama hala ilk gündekiler gibi heyecanlanıp acaba iyi midir diye telaşlanıyorum. Sizi anlayabiliyorum sağlıkla kavuşmak nasip olsun🥹🙏🏻
Hasret18ayaz Merve_bozkurtt maşallah benim biraz heyecanının ve korkumun sebebi herşey yolunda mı onu merak ediyorum sorunlu bir süreçten geçiyorum herşeyin yolunda olması mucize olacak kötü birşey duyucam diyede müthiş bir korku var rabbim bu yolda herkesin önünü açsın
Hasret18ayaz daimagulumse- evet biz daha çok baslardayiz doktorda olumsuz konuşunca daha da bir koku sardı zar zor bekleidm resmen