Zelalnazbas Merhaba kızlar günaydın bugün 4+6 yız. Yarın ilk dr kontrolümüz var ama bugüne kadar her sabah uyandığımda özellikle göğüslerim çok ağrılı uyanıyordum. Bugün öyle bir şeyle uyanmadım sizce bi sıkıntı mı var
Merve_bozkurtt Zelalnazbas ilk hamile kaldığında öyle oluyor sonrasında geçiyor bende de aynıydı şuan son günlerde yine aynı sorun başladı kurtuldum demiştim ilk zamanlarda geri geldi bütün belirtiler yine mide bulantısı da dahil 🤭
Edan54 Zelalnazbas Yoktur canım dönen dönem değişiyor. Ben 15+2 deyim hala bazen çok sızlayıp, bazen hiçbir şey olmuyor