kader26_ Evlenmeden önce de hep söylerdim benim ilk bebeğim erkek olacak diye. Öyle ki cinsiyet partisi yapacaktım, doktoruma kağıda yazmasını söyledim. Aldım da kağıdı. Sonra vazgeçtim parti yapmaktan çünkü cinsiyeti zaten biliyorum e sevinmiş rolü de yapamam herkesin içinde çünkü bana sürpriz olmayacak dedim. Emindim erkek olduğundan. Kağıdı açtım baktım cidden erkek 😁