8mucizem8 Hamile olduğumu yeni öğrendim beta düşük olduğu için henüz keseyi göremedik gece saat 4 suları gibi de kahverengi pembe akıntım oldu şu anda da hiçbir şey yok düşük başlangıcı mıdır yoksa yerleşme mi ?
kader26_ 8mucizem8 doktora gitmenizi tavsiye ederim. Gebelikte görülen en ufak kanı bile göz ardı etmemek lazım uzman yorumu gerekiyor. Belki düşük önleyici progestan başlatabilirler.