Belgin12
Ben de dün gece kızımı gördüm. 36+3’üz bugün. Ailem tarafından burnum çok beğenilir, kızımın burnu bana çeksin diye esprileri çok döndürürler aralarında. Ama rüyamda gördüğüm bebek o kadar güzeldi ki, burnu bambaşka bi güzellikteydi. Çok merak ediyorum rüyaların gerçekle eşleşip eşleşmeyeceğini😍 Her şeyden önce hepimize Allah’ım sağlıklı ve hayırlı olan doğumu nasip etsin🙏🏻