emel16 Bebekk38 131 şafak bizim de :) darısı 1 olduğu günlere:) bir kızım var şimdi de oğlum olacak inşAllah
Bebekk38 Canlarrr isim konusunda çok kararsızım oğlum 8 yaşında ve ben koymak istiyorum dedi tamam dedim.. abimiz koyacak oda karar veremiyor😂😂