Ezgigznn_88 Kızlar ikinci gebeliğim 20haftalik hamileyim 13haftadan beri hep minik minik hareketler hisediyorum uzaninca falan kasildigini hisediyorum ama tekmeymis güçlü hareketmis hiç biri yok 2 gün önce Dr xen geldim bebek iyi idi ilk kızımda çok hareketli değildi zaten ama tedirgin oluyorum 20 haftaliken güçlü olması gerekmiyomuydu bide 13 haftalikti beri hisediyorum uzaninca kasılma falan sadece
ece1234- Ezgigznn_88 25 haftaya kadar hissetmeyen bile var güçlü olması gerekmiyor 25 ten sonra iyice güçleniyor
e_blue_sky_a Ezgigznn_88 detaylı ultrasonda doktora söyleyin size şuan hareket etti hissettin mi diye sorsun test etmiş olursunuz detaylı bunun için güzel fırsat
Moon_Mom Ezgigznn_88 20haftalik hamileyim, daha dünden itibaren hiss etmeye başladım(3.hamileliyim). sanki karnimda balık yüzüyor gibi, hatta qıdıklandım desem yeridir. bencede çok sert olamaz, çünki 400-500 qr daha gücü yeterli değildir😊
Ezgigznn_88 ece1234- ama ikinci gebeliğim ilk kızımda sonuna kadar hiç güçlü değildi ama insna yinede tedirgin oluyo sonuçta ikinci gebeliğim ve 13haftadan beri hisediliyo minik minik gittikçe güçlenmesi gerektiğini düşündüm
Ezgigznn_88 Ceysss şükür sağlıklı 2 buçuk yaşında ama bu ikinci gebelik olduğu için daha hızlı ve daha erken hisediliyo denildiği için tedirginim
Ezgigznn_88 e_blue_sky_a ultraonda hareketli genelde daha 11 haftaliken Dr gittim hareketli bı bebek demişti Dr