ayaarenn Herkese merhaba 37+2 deyim 19 gün kaldı gösteriyor doğuma ama doğumun başladığını nasıl anlayacağım çok aşırı bel ağrılarım var ama hastaneye gidince bişey yok normal diyorlar doğum belirtileri neler ?
br2023 ayaarenn Benim de 1 gün gösteriyor aşırı bel ağrım karın ağrım var hatta kalça ve kasik bölgem de ağrıyor ama ne gelen var ne giden🥲
Semanur_AkMo ayaarenn ben de tüm bunların etkisiyle şu an bekliyorum aynıyız 😂 çok da bir şeyler okumuyorum kafam karışmasın diye su gelmesini bekliyorum gelirse hemen gel dedi çünkü o da nasıl bir şey bilmiyorum
ayaarenn br2023 bende aşırı aşırı ağrı var hastaneye gittim doktor doğuma hazırlanıyor vücudun dedi hatta bu hafta gelebilir dedi ama yok yani en çok zaten doğumun başladığını anlamamaktan korkuyorum
Purpleonion ayaarenn canım hiç korkma kendini de kasma rahat bırak başladığında anlamaman mümkün değil inan bana vücuduna ve bebeğine güven onlar ne yapmaları gerektiğini biliyo
Purpleonion ayaarenn suyunun geldiğini anlamasan bile su geldikten sonra doğum sancın başlıyo ki normal bi sancı değil o anlamaman mümkün değil zaten sonra sıklaşıyo sancı
br2023 ayaarenn İlk gebelik olduğu için benim de korkum o😐Ama anlaşlmiyck gibi değilmiş. Sağlıkla kucağına alrsn inş 🥰
ayaarenn Purpleonion inşallah anlarım ya çünkü hamileliğimin başından beri ağrı sancı çekiyorum dediğiniz gibi olur inşallah
Purpleonion ayaarenn bende çok ağrı sancı yaşamıştım o diğer sancılara benzemiyo geliyorum diye bağırıyo yaşayınca anlayacaksın ☺️
Purpleonion ayaarenn sakın korkma bende çok korkuyodum korkulacak hiç bişey yokmuş bebeğine kavuşacağın anı düşün 💜
basakc36 Purpleonion bizi kandırmıyorsun dimi inanırım yoksa 😅 Allahım hepimiz su gibi doğumlar geçirelim sağlıkla kucaklarımıza alalım bebişlerimizi inşallah 🙏 💕
Purpleonion basakc36 kıyamam ya inan inan hiç kasıp korkmayın kendinizde bebeğinizde stres olmasın 🥰 inşallah beklediğinizden daha kolay geçsin 🙏💜