Evet kızlar doğru okudunuz 5 gün sonra evladıma kavuştum şükürler olsun rabbime ilk önce şunu belirteyim Almanya’da yaşıyorum belki sizde farklı gelebilir 30+0 haftamdan beri her gün 3 tane hurma yiyordum ve her gün 3 bardak ahududu çayı içiyordum pazartesi günü sabaha karşı sancılarım vardı karnım şekilden şekilde giriyordu ve çok sert oluyordu neyse sabah oldu kahvaltı yaptık eşimle evi işi falan derken saat 12 oldu ve uykum geldi eşime uyuyalım dedim ve salonda televizyon bak bak uyumusuz saat 15 geliyordu sancılarım olduğunu farketim ve uyandım öyle sancılarımın geçmesini bekliyordum bi geliyordu bi gidiyordu neyse akşam oldu saat 22/23 arasıydı sancılarım daha da sık sık geliyordu böyle her 8 /10 dakika da bir geliyordu ve böyle 20/30 saniye sürüyordu ben hala hastaneye gitmiyordum sonra neyse saat gece 1 gibi artık yatamıyorum ne otura biliyordum ne ayakta durabiliyorum eşimi uyandırmadım saat 2 geliyordu ve artık tamam dedim hastaneye gitmek istiyorum ama o kadar eminim ki daha doğum başlamadığını o yüzden sadece kendi esyalarını aldım zaten geri eve gelicem diye biz hastaneye gittik hemen doğum haneye alındım ve sancılarımı ölçmeye başladılar sancılarım 8 10 11 5 3 öğle çıkıyordu nasıl diyordum inanamıyorduk kıvranırken sadece o kadar sancı çıkmasına gerçekten inanamıyorduk sonra ebem açılma var mı diye baktı 1 cm açıklık var dedi ağrı kesici istedim sonra bana ister eve git dediler ister bi gece Burda kal dediler ben hastanede kalmak istedim ve o gece hastanede kaldım ve hiç uyuyamadım hem ağrımdan ara sıra ağrım oluyordu ertesi günü oldu sabah doktor geldi nasıl olduğumu sordu iyiyim dedim ama ağırlarım ara sıra var dedim inanıyorum dedi ama onlar yalancı sancı dedi istersen eve gidebilirsin veya kalkabilirsin dedi bende kalmak istedim sonra görüşme saati geldi eşim geldi falan çarşamba da aynı geçti ve ben her gün sık sık doğumhaneye gidiyorum ve sancım yok açılma yok diyorlardı perşembe oldu saat gece 22 artık tamam ağırlarım çok olmaya başladı doğumhaneye gittim sancılarıma ve acıklıma baktılar ne sancım var ne açılma artık sokda olamıyorum neyse bana birsey verin dedim duramıyorum ve pazartesinden bügüne kadar uyumadım dedim tamam dediler serum taktılar ANAM takmaz olaymışım beni o serum bir manyak eti anlatamam resmen Saros oldum ama ağırlarıma hiç bir fayda etmedi sonra ebe beni aldı doğumhaneden odama getirdi dedim ki du taktınız şey ağrılarıma iyi gelmiyor çok ağrım var hala dedim birazdan faydasını görürsünüz dedi size yemin ederim hiç ama hiç hiç hiç ağrılarıma iyi gelmedi sadece uykumu getirdi zaten uykum var uyuyamıyorum ama sancılarımın yüzünden saat 4 oldu ne ağrım gecti ne uyuyabildim ama sonra artık bayiymişim resmen uykuya ertesi günü oldu cuma günü sabah eşimi aradım dedim ben ( sunu eklemeye unuttum serum takarken ebe şunu dedi ağrılarınızın olduğunun inanmıyorum ama maalesef bunlar yalancı sancı dedi daha açıklama bile hala 1 cm dedi ) cuma saba oldu işte eşimi aradım dedim ben bu gün eve gelicem Burda kalmamın hiç ama hiç bir faydası yok tamam dedi neyse eşim beni Almaya geliyordu bende kahvaltı yapmaya gittim ağzımdaki lokmaya yutamadım kalktım doğum haneye gittim giderkende yengem aradı işte nasılsın ne yaptın falan dedi yenge kapat dedim çok kötüyüm ben doğumhaneye gidiyorum neyse kızlar gittim sancılarımı ölçüyordu sancılarım yine 0-2-8-10-11-3-0-3-2 böyle çıkıyor eşim geldi doğum haneye 5 dakka sonra birden sancılarım bi fırladı 100/130/140 olmaya başladı o ara ebe yanımdaydı ve acıklıma baktı ama artık hiç umudum yok çünkü ağırlarım aynı şekilde neyse ebenin yüzüne bile bakmıyorum çünkü o kadar eminim ki açılma yok dicene ebem demez mi açılman ⅚ cm olmuş eşimle öyle bi şoka girdik ki nasıl yani dedim bugün doğrucam mi dedim evet dedi bugün gelir dedi tamam dedim duş almak istiyorum dedim eşim beni odama getirdi ama duramadım yok dedim beni geri doğum haneye getir dedim ebeme suda doğurmak istedimi söylemiştim eşim beni geri doğum haneye getirdi ve ebem suyu hazirlamisti eşim yanimdaydi suya girdim ve benim bütün sancıları geçti kendimi o kadar hafif ve rahat hissetim ki size anlatamam ebe bizi eşimle yalnız bıraktı ben o suyun içine resmen uyudum 30/40 uyuya kaldım Allah razı olsun eşimden beni hep yeledi klimayı ebem çok actirmadi bebek geldiginde üsümesin diye sonra uyandigimda artık ikinma hiss gelmişti ama suyun içinde daha fazla kalamadım çok sıcaktı beni geri çıkardılar sudan yatırdılar o şekilde hiç ama hiç rahat değildim yatark sonra bi kere yatakta ikindim orda zaten suyum patladı ve ebeme dedim ben sandalede doğurmak istiyorum böyle küçük bir piknik sandalyesi düşünün eşim arkama oturdu ben ona sırtimi dayadim işte orda ikindim ikindim kafasi geldi ebem şimdi ikinma dedi ama kendimi tutamadim öyle bi ikindim ki bebeğim geldi öyle güzel ki bunu gerçekten anlatamam hemen gucama verdiler esimin elini aldım hemen onun sicacik bedenine dokundurdum çok güzel çok çok sonra bebeğimizin göbeyni esim kesti çok şükür onu çok istemiştim olgumuzu hemen eşime verdiler çünkü vajinam paramparca olmuştu çok kaniyordu beni hemen geri yata yatırdılar doktor geldi dikiş attılar 2 saat doğum hanede kaldık odamiza gectik bebegimin esyalari yok çünkü eve gitcektim o gün esim hemen eve gitti onun esyalarini aldı geldi giydirdik bunu söylemeden edemicem evet tam 5 gün sancı geçtim ev benim için sanci derecesi ilk günden cumaya kadar aynı derecedeydi ama o kadar güzel di ki o kadar sancı çektim sekile çok çok güzeldi o kadar mutluyum ki benim için en güzel doğumdu ve Allahım nasıp ederse insallah yine aynı şekilde isterim o kadar güzel ki çok şükür
Bu arada dogumum yeni değil anca yaza bildim dogumum 7 ayda oldu çok şükür şimdi yanımda onu çok seviyorum