nisamom_ Asm de mi kan verdin canım. İnşallah güzel bir artışın olmuştur. Ben dün beta vermek zorunda kaldım acilde ilaç uygulaması olursa diye bakıldı. Kolumda kavonoz kapağı kadar hematom oluştu çok ağrılıydı. Hala da ağrıyor🥺 Oksapar yüzünden, kanamaya yatkın biriyim maalesef dr um kesti hemen. Betam da 13.6 çıktı gebeliğim tutmuş çok şükür🤍ama çok erken işte 2 gün sonra tekrar bakacağız. Doktoruma göstereceğim. İnşallah sen de güzel sonuçlar elde edersin kardeşim 🤲🏻🌸