Nazo77 benim eşim istiyor sezaryen de olsa normal de olsa. Birkaç kere konuştuk aslında ben girmesini çok isterim. Ama kıyamazsam sana diye endişelerim var diyor. Bakalım özel hastane takipliyim,özelde doğum yapacağım muhtemelen. O anki ruh hali nasılsa ona göre davransın. Sezaryen doğumu izlemek gibi bir hatada bulunduk. O yüzden kendisi karar versin.