12moom Hulya340 yok hayır orası devlet hastanesi hiç gitmedim ama bende randevu aldım emre beye bakalım inşallah iyidir
72esooo Hulya340 ben oraya gidiyorum ikinci gebeliğim ilk çocuğumuda IrDA doğurdum genel olarak memnunum Suriyeli çok oluyor kötü yanı o🙄🙃
Cansu-2600 Hulya340 İşe gidip gelirken her gün önünden geçiyorum gördüğüm manzara çok iyi bi manzara değil malesef. Doktorlarını hemsirelerini ebelerini bilmem belki çok iyidir çok memnun kalacaksınız ama suriyelisinden tutun diğerlerine kadar hepsi orda 😏