MSP Kızlar 2 hafta sonra kontrole gidicem tekrardan 35. Haftam oluyor.. ve nstye o zaman ilk kez gireceğim. Acaba alttan muayenede olur muyum? Süreç nasıl?
012908- MSP nst 33 -34 te yapiliyor slttan muane genelde 38 de yapiyoe ama cogu doktor dogum basladiginda acikligi varmi. Yada dogum belirtilerin varsa agrin filan öyle zorunlu olarsk bakiyor kücük haftalarda
Melek3675 MSP 36da suyum geldi doktora gittim ilk defa o zaman bakıldı ayy canımdan can gitmişti ilk defa alttan muayene oluyodum çünkü 😀
Cerend_ Benim 36+0 da akıntım çok olduğu için alttan muayene etti aynı zamanda çatı muayenesi yaptı normal doğurabilirsin dedi hiç kasma kendini rahat bırak acımıyor o zaman bende çok korkardım ama kasmayınca acımadı
MSP Melek3675 bakalım bende ilk kez nst ye bağlanacağım süreç nasıl ilerleyecek neler olucak bilmiyorum 😅