Arkadaşlar finale doğru gidiyorum 34+6 ve o kadar kaygiliyim ki . Suyum geldiği zaman anlayabilecek miyim? Veya da sezeryan mi normal mi olacak o an nasıl çıkacak bebek hepsinden çok korkuyorum.. doktor şuan hwrsey normal ilerliyor ama o an bilemeyiz belki sezeryan olur dedi bebisin kafası biraz büyük yüksek ihtimal sezeryan olur dedi hiç takmıyorum dogum seçeneğini sonuçta bebeğimin sağlığı önemli ama çevremde ki insanlar beni çok korkutuyor örneğin geçen kaynanam yabancı insanların yanında sezeryan olursan çok kötü ayağa kalkamazsın ben 8 sene oldu halen çekiyorum ayağımı Bi yere basar basmaz karnım ağrıyor dikislerim açıyor sezeryan olan yarım insan oluyor gibi gibi şeyler anlatıyor… ya diyorum anlatma soyle şeyler etkileniyorum bilemeyiz ne olacağını Allah bilir herkes farklı ama işte gel gör ki eski kafalı insanları…