Serapdgn 9 haftalık hamileyim 9 haftada sadece 2 kere midem bulandı onun dışında hiçbir belirtim yok benim gibi olanlar varmı neden böyle
Annelikmghb Serapdgn herkezde belirti olacak diye bisey yok yok canım olmaması en güzeli valla cok zor geçiyor yoksa
KonuMankeni Serapdgn canım valla şükrek.. ilk bebeğimde ben de öyle idim. Çok güzeldi her şey. Şuan ikinci bebeğime hamileyim sabahları özellikle bulantıdan güne başlayamıyorum.
Buseemm Serapdgn masallah de haline sukret vallaha ne. Guzel geciriyorsun iste ben ksumalardan acliktan susuzluktan olucek dereceye verdim bir gunde 20 kereden fazla kustim ve o gunde 2 kilo birden verdim haline sukret yemek kadr guzel bisey yok. :)
Melissadmr Serapdgn çok güzel bence çok şanslısın. Umarım da böyle gider. Herkesin süreci çok farklı. Ben 18. Haftadayım mide bulantılarım hala devam ediyor😔o yüzden tadını çıkar .