Leylaaa_46 Simge22 yine senin ki 37 şişmiş 😂 30 haftalığız şisşti aşırı değil ama biraz büyüme oldu belli olur ben fark ettim 🥹
Larraa Ben henüz 12 haftalığım ama bu durumu çok kişide gördüm. Kız kardeşim yakın zamanda doğum yaptı onun da aynı şekilde son aylarda şişmişti. Normal bir şey olduğunu düşünüyorum. Ödemden dolayı şişiyor sanırım. 🌸
Simge22 Larraa benimde doğumum yakın sanırım çünkü öyle aman aman ödemim olmadı kollarım ödemli ayaklarım bazen oluyor ama Burun şişmesi 3 gündür falan var inşallah sağlıkla alırım kucağıma minigimi doğum yakınsa ☺️😚
melmelike bsrakkaya0 benimde 2 kere kanadı damarlarda kan basıncı olduğu için hassaslaşıyor hapşurmamla kanamıştı
bsrakkaya0 Simge22 gebelikte damar genişlemesinden kaynaklı olurmuş kulak burun boğaza gitmiştim başka bir rahatsızlığım için hamileliğin başlarında Doktor da o zaman sprey merhem yazmıştı belki gebelıgın ilerleyen gunlerınde yaşarsın kullan die bugun kullanmaya başladım bende 😏😄