rileyss yesilanne97 benim 2 yakın arkadasım amerikan hastanesinde dogum yaptı doktorları ramazan beydi. ikisi de aşırı memnundu hastaneden. anadolu yakasında oturmasaydım ben de amerikan hastanesinde dogum yapacaktım
Aslitiryak Alman hastanesi derken? Türkiye içinde bulunan Alman hastanesi mi? Yurt dışında yaşıyanlaramı sordun anlamadım?