Sedefffff Pazartesi günü kontrolüm vardı.Bebeğimin kalp atışı,suyu vs.normaldi ama bu aralar hareketlerinde azalma hissediyorum,bu haftalarda yaşayan var mı normal midir ? Ne bileyim gebelik zehirlenmesi belirtisi falan mıdır diye şüpheye düştüm.
Zeg525534 Sedefffff benimki de çok hareketli değil bi gün oynuyorsa iki gün pek kıpraşmıyor hatta sanki göbek deliğinin altında duruyor gibi içten bi kıpırtı oluyor şekerli şeylere dokunmaya flan da pek tepki vermiyor annesini korkutuyor bazen hareket etsin diye çok şey yapıyorum ama pek bakmıyo😅
Fulya90- Bu haftalarda normal canım büyüdüğü için yer daralıyor o yüzden benimde öyledi o haftalarfa ayrıca gebelik zehirlenmesi tansiyon protein kacagi ve ödem ile belli olur ayrıca 2 günde çıkmaz ben ilk hamileligimde yaşamıştım
Beblj Bnimde 26haftasna girdi bugün. Kızlar bugün 2defa falan hissettim karnma vurdum sola yattım ama tepki vermedi bana endişe içindeyim. Düne kadar iyiydi. Dün alisverise çıktım onun ifin çok yorldm ondan olabilirmi